ღೋ✽❤✽ღೋ═════════ღೋ✽❤✽ღೋ
ƸӜƷ░░░░░WELCOMEƸӜƷ
ღೋ✽❤✽ღೋ═════════ღೋ✽❤✽ღೋ

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Το πιο ωραίο γράμμα Διαζυγίου! ΕΠΙΚΟ!


.•*¨`*.••.*•✽*.·´¯`·.¸☆✽☆.•*¨`*.••.*•✽*.•*¨`*.••.*•✽*.·´¯`·.¸☆✽☆.•*¨`*.••.*•✽*                                                  


ΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ στον Σύζυγο


¨¯`*❀Αγαπητέ μου αντρούλη...
Σου γράφω αυτό το γράμμα για να σου πω ότι σε αφήνω για κάτι καλύτερο. 

Ήμουν μια καλή σύζυγος για σένα αυτά τα επτά χρόνια 

και πάνω σ'αυτό δεν χρειάζονται αποδείξεις...

Αυτές οι δύο τελευταίες εβδομάδες όμως, ήταν μια κόλαση.

Το αφεντικό σου μου τηλεφώνησε σήμερα για να μου πει ότι παραιτήθηκες και αυτό ήταν η τελευταία σου ηλιθιότητα που δεν πρόκειται να σου συγχωρήσω!

Την περασμένη εβδομάδα, ήρθες στο σπίτι και δεν πρόσεξες ότι είχα πάει να φτιάξω τα μαλλιά μου και τα νύχια μου... ούτε ότι σου είχα μαγειρέψει το αγαπημένο σου φαγητό και ότι φόραγα ένα καινούργιο σετάκι εσωρούχων...

Μπήκες σπίτι, έφαγες σε δύο λεπτά και αμέσως μετά πήγες για ύπνο αφού τελείωσε ο αγώνας....

Δεν μου λες πια ότι μ 'αγαπάς και ούτε με αγγίζεις πλέον.

Είτε παίζεις μαζί μου, είτε δεν μ 'αγαπάς πια, όποιος και να είναι ο λόγος, εγώ σε αφήνω!

Καλή τύχη!


Υπογραφή: Η πρώην σύζυγος


Υ.Γ:. Εάν θελήσεις να με βρεις, μην το κάνεις:

         Εγώ και ο αδερφό σου πρόκειται να ζήσουμε μαζί στην Πάτρα.


.•*¨`*.••.*•✽*.·´¯`·.¸☆✽☆.•*¨`*.••.*•✽*.•*¨`*.••.*•✽*.·´¯`·.¸☆✽☆.•*¨`*.••.*•✽*


Η Απάντηση Του ΣΥΖΥΓΟΥ!


Αγαπητή πρώην σύζυγο...
Τίποτα δεν θα μπορούσε να ολοκληρώσει την ημέρα μου όσο αυτό το γράμμα σου που μόλις έλαβα.

Είναι αλήθεια ότι ήμασταν παντρεμένοι για επτά χρόνια, αλλά "η καλή και ιδανική σύζυγος" που λες ότι υπήρξες, απέχει χιλιόμετρα μακριά 
από αυτό που στην πραγματικότητα ήσουν...


Τα αθλητικά τα έβλεπα περισσότερο γιατί προσπαθούσα να αποφύγω την ατελείωτη γκρίνια σου...


Το πράγμα περπατούσε άσχημα και δεν μπορούσε να λειτουργήσει...


Παρατήρησα ότι έκοψες τα μαλλιά σου την περασμένη εβδομάδα και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: "μοιάζεις σαν άντρας!".... και η μητέρα μου 

με δίδαξε να μην λέω τίποτα, αν δεν έχω να πω κάτι καλό...

Μαγείρεψες το αγαπημένο μου φαγητό, αλλά ίσως να μπερδεύτηκες με τον αδελφό μου, 
γιατί εγώ έχω σταματήσει να τρώω χοιρινό κρέας εδώ και έξι χρόνια.


Πήγα για ύπνο όταν φορούσες εκείνα τα καινούργια εσώρουχα, γιατί η καρτελίτσα 

με την τιμή ήταν ακόμα πάνω τους : Προσευχήθηκα να ήταν απλά μια σύμπτωση το γεγονός ότι την προηγούμενη μέρα δάνεισα στον αδελφό μου 50 €  και ότι τα εσώρουχα σου κόστιζαν 49.99 €

Παρ 'όλα αυτά, όμως, εγώ σ' αγαπούσα ακόμα... και πίστευα ότι με λίγη προσπάθεια


θα μπορούσαμε να το ξεπεράσουμε και να βγούμε απ'όλο αυτό.

Έτσι, όταν έμαθα ότι είχα κερδίσει το Τζόκερ 9 εκατομμύρια ευρώ, πήγα και παραιτήθηκα 
απο την δουλειά μου και αγόρασα δύο εισιτήρια για την Τζαμάικα.

Αλλά όταν επέστρεψα, εσύ είχες φύγει.

Πιστεύω ότι τα πάντα συμβαίνουν για κάποιο συγκεκριμένο λόγο.

Ελπίζω να έχεις την "γεμάτη" ζωή που πάντα ήθελες...
Ο δικηγόρος μου, μου είπε, ότι σύμφωνα με το γράμμα που έγραψες, δεν δικαιούσαι ούτε μια δεκάρα από μένα.

Να προσέχεις τον εαυτό σου!


Υπογραφή: Πλούσιος... και Ελεύθερος!


Υ.Γ: Δεν ξέρω αν στο έχω πει ποτέ, αλλά ο αδελφός μου, πριν τον φωνάξουμε Μιχάλη,
 λεγόταν Αγγελική...: 

Ελπίζω αυτό να μην σου είναι πρόβλημα.

.•*¨`*.••.*•✽*.·´¯`·.¸☆✽☆.•*¨`*.••.*•✽*.•*¨`*.••.*•✽*.·´¯`·.¸☆✽☆.•*¨`*.••.*•✽*

13 σχόλια:

  1. Φαντασία μου μεγάλη ....χάχα πάντως πολύ πετυχημένο ποστ. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία τιμωρία .Το ευχαριστήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία τιμωρία .Το ευχαριστήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχαχ κλαίωωωωω η καλή σύζυγος που κερατώνει ακριβώς με τον αδελφό!!! Πήρε ότι της άξιζε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χα χα χα χα .... Συγνώμη, αλλά είναι... γαμάτο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τουλάχιστον αυτός δεν είχε εκτίσει την ποινή του και έφυγε νέος.Αν το αδελφο του μετά τα μεσάνυκτο τον φώναζαν Τζεσικα πιθανόν να μην το είχε πρακτικώς καταλάβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή