ღೋ✽❤✽ღೋ═════════ღೋ✽❤✽ღೋ
ƸӜƷ░░░░░WELCOMEƸӜƷ
ღೋ✽❤✽ღೋ═════════ღೋ✽❤✽ღೋ

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Ο αχάριστος σύζυγος...

¨‘°ºOº°‘¨~❦❃❦~¨‘°ºOº°‘

Ένας άντρας είχε πλέον κουραστεί και θυμώσει με το γεγονός ότι έπρεπε  να δουλεύει σκληρά κάθε μέρα, ενώ η σύζυγός του έμενε αραχτή στο σπίτι με τα οικιακά της...

Μια μέρα, η υπομονή του ξεπέρασε τα όρια και άρχισε να προσεύχεται στον Θεό: 
«Αγαπητέ Κύριε, εγώ θυσιάζω τον εαυτό μου κάθε μέρα στη σκληρή δουλειά μου, ενώ η σύζυγός μου κάθεται όλη μέρα στο σπίτι. Θέλω πάρα πολύ να ξέρει τι περνάω, γι'αυτό σας ζητώ να μας ανταλλάξετε τα σώματά μας τουλάχιστον για μια μέρα. "

Ο Θεός, με την άπειρη σοφία του, πραγματοποίησε την επιθυμία του ανθρώπου. Το επόμενο πρωί, ο άνδρας ξύπνησε μέσα στο σώμα της γυναίκας του, ενώ η γυναίκα ξύπνησε στο σώμα του συζύγου της.
Έτσι ξεκίνησε η καθημερινή ρουτίνα μιας ημέρας, αλλά με ρόλους αντίστροφους...

Η γυναίκα έφυγε απ'το στο σπίτι νωρίς για να πάει στη δουλειά, ενώ ο άνδρας
άρχισε τις δουλειές του σπιτιού:

Να προετοιμάσει το πρωινό για την σύντροφο,
Να ξυπνήσει τα παιδιά... να τα πλύνει... να τα ετοιμάσει για το σχολείο.
Να τους ετοιμάσει πρωινό... να τα συνοδέψει στο σχολείο.
Να πάει μερικά ρούχα στο καθαριστήριο
Να περάσει απ΄το το ταχυδρομείο για να πληρώσει μερικούς λογαριασμούς.
Να πάει για ψώνια.
Να γυρίσει σπίτι και να τακτοποιήσει τα ψώνια
Να φτιάξει τα κρεβάτια.
Να καθαρίσει τον άμμο της γάτας... 

Μ'αυτά και με τ'άλλα η ώρα πέρασε και κοντεύει μεσημέρι, 

τρέχει να προλάβει και τις υπόλοιπες δουλειές του σπιτιού:

Πλυντήριο
Σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα, ξεσκόνισμα και σφουγγάρισμα το πάτωμα της κουζίνας.
Τρέξιμο στο σχολείο για να πάρει τα παιδιά, ενώ τσακώνονται μεταξύ τους  σαν τρελά...
Προετοιμασία για το γεύμα.
Μάζεμα το τραπέζι... πλύσιμο πιάτων και ξανά ηλεκτρική σκούπα για τα ψίχουλα...
Βοήθεια στα παιδιά με την εργασία.
Να φτιάξει ένα σνακ για τα παιδιά.
Σιδέρωμα και και λίγο τηλεόραση όσο σιδερώνει

Το απόγευμα πέταξε και ήρθε η ώρα να ετοιμάσει το δείπνο:

Καθαρίζει τις πατάτες... να βάλει τις  μπριζόλες.... να καθαρίσει τα λαχανικά...
Μετά το δείπνο, πρέπει να ξανα καθαρίσει την κουζίνα... να πλύνει τα πιάτα....
να κάνει μπάνιο τα παιδιά και τα βάλει για ύπνο.

Είναι 10.00 το βράδυ και ο άντρας ( στο σώμα της γυναίκας του πάντα) έχει εξαντληθεί. 
Πριν κοιμηθεί όμως θα πρέπει να ασκήσει και ένα από τα πιο σημαντικά 
συζυγικά καθήκοντα...: Να κάνει έρωτα.

Το επόμενο πρωί ο άντρας ξυπνάει και  γονατίζει αμέσως για να προσευχηθεί:
"Ω Θεέ μου, πραγματικά δεν ξέρω πως μου πέρασε από το μυαλό. Έκανα λάθος!!! Δεν πρέπει να ζηλεύω τη γυναίκα μου που κάθεται στο σπίτι και δεν κάνει τίποτα. Σε παρακαλώ... δώσε μου το σώμα μου πίσω! Αμήν. "

Ο Θεός, με την άπειρη σοφία του, είπε στον άνθρωπο:
"Τέκνο μου... βλέπω ότι το πήρες το μάθημά σου. Ευχαρίστως να κάνω τα πράγματα όπως ήταν πριν, όμως τώρα θα πρέπει να περιμένουμε εννέα μήνες ... Χθες το βράδυ  έμεινες έγκυος. "
¨‘°ºOº°‘¨~❦❃❦~¨‘°ºOº°‘


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου