ღೋ✽❤✽ღೋ═════════ღೋ✽❤✽ღೋ
ƸӜƷ░░░░░WELCOMEƸӜƷ
ღೋ✽❤✽ღೋ═════════ღೋ✽❤✽ღೋ

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Μια ιστορία αλλιώτικη απ'τις άλλες...


•♡๑๑๑♡•.¸¸.•♡•.¸¸.•♡๑๑๑♡•

Ένας νεαρός κάνει δεσμό με μια κοπέλα και ευτυχισμένος τρέχει να το πει στον πατέρα του:
- Μπαμπά, βρήκα την αγάπη της ζωής μου και σύντομα θα παντρευτούμε!
- Α ναι? Και ποιο είναι το τυχερό κορίτσι?
- Η Ιωάννα... η κόρη του μηχανικού.
- Ιωάννα? Χμ ... γιε μου, λυπάμαι, αλλά δεν μπορείς να παντρευτείς μ'αυτό το κορίτσι.
Η αλήθεια είναι οτι είναι αδελφή σου. Ήλπιζα οτι δεν θα χρειαζόταν ποτέ να σου δώσω αυτή τη στεναχώρια.. αλλά βλέπεις ... στα νιάτα μου, την έζησα με το παραπάνω τη ζωή μου και δεν έχανα ποτέ ευκαιρίες. Δεν περίμενα ότι θα στο αποκάλυπτα ποτέ, αλλά πρέπει να σου το πω. Η Ιωάννα είναι αδερφή σου.
Ακούγοντας αυτά, ο νεαρός σοκαρισμένος έτρεξε μακριά με κλαίγοντας με λυγμούς.

Μετά από οκτώ μήνες παρουσιάζεται πάλι πίσω στον πατέρα του:
- Μπαμπά, βρήκα επιτέλους την αγάπη της ζωής μου και σύντομα θέλουμε να παντρευτούμε.
Τη λένε Κωνσταντίνα και είναι η κόρη του τσαγκάρη.
- Κωνσταντίνα ε?! Δεν μπορεί να συμβαίνει...!!! Κοιτάξτε, ο γιε μου ... Δεν ξέρω πώς να σου το πω... κι αυτή είναι αδερφή σου. Προσπάθησε να με καταλάβεις, εγώ και η μητέρα σου κάποια στιγμή περάσαμε  μια δύσκολη περίοδο και είχαμε αποφασίσει να κάνουμε ένα διάλυμα μεταξύ μας.
Ήλπιζα να μη χρειαζόταν ποτέ να σου το πω ... αλλά...
Ο νεαρός συγκλονισμένος έφυγε τρέχοντας απο το σπίτι μεταξύ απελπισίας και στεναχώριας.

Ωστόσο, μετά από σχεδόν δύο χρόνια, επιστρέφει και πάλι στον πατέρα του:
- Μπαμπά, αυτή τη φορά βρήκα πραγματικά τη γυναίκα της ζωής μου. Νίνα λέγεται, και είναι
ορφανή από μητέρα. Επίσης, είναι και έγχρωμη.
- Νίνα?! Άκουσέ με γιε μου ...
- Όχι, μπαμπά αρκετά! Όχι πάλι! Σε παρακαλώ!
- Γιε μου, λυπάμαι. Αλλά όταν ήμουν εθελοντής του Ερυθρού Σταυρού, ήμουν πολύ νέος κι εσύ
πολύ μικρός. Η μητέρα σου κι εγώ είχαμε αποφασίσει να ζήσουμε στο έπακρο τη ζωή μας..

Το αγόρι πλέον, χωρίς καμιά ελπίδα για το μέλλον του, αρχίζει να κλαίει και να τρέχει στο δωμάτιό του. Η μητέρα ακούγοντάς τον, φτάνει στο δωμάτιό του και τον ρωτάει γιατί κλαίει.
Και ο νεαρός, αφηγείται με λυγμούς την θλιβερή ιστορία:
- Ήθελα να παντρευτώ την Ιωάννα, αλλά τελικά ήταν αδελφή μου, γιατί ο μπαμπάς ήταν νέος ... και... Μετά ήθελα να παντρευτώ την Κωνσταντίνα και πάλι συνέβη το ίδιο πράγμα. Και τώρα με την Νίνα, μαμά... δεν μπορώ να το πιστέψω!Δεν αντέχω άλλο!
Και η μητέρα του απάντησε:
- Γιε μου, μην ανησυχείς, παντρέψου όποια θέλεις. Αυτός δεν είναι ο πατέρας σου!

(¯`v´¯) 
`*.¸.*´ 
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.¸¸.•¨¯`•.¸¸.•¨¯`•.¸¸.*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου